rebeccaedberg

Rage

Kategori:

Den här dagen har sugit balle! 
Efter skolan gick jag och nellie ner på stan och försökte göra några ärenden som inte gick riktigt som det skulle.. Sen skulle jag gå och träna och såklart var det proppfullt så man knappt kom fram, så jag kunde inte alls träna det jag hade tänkt, fick bli typ en halvtimme på bandet, bättre än jnget men ändå! Sen gick jag till bibloteket för att låna Femtio nyanser av mörker. Som är boken efter Femtio nyanser av honom (som jag förövrigt läste ut igår efter typ fyra dagar.. Hehe) men eftersom jag inte hade ett jävla lånekort och för att man tydligen var tvungen att ha sitt jävla legg för att fixa ett så kunde jag inte låna den! Så jag gick till bussen för att vänta på att få åka hem i typ en halvtimme eftersom jag prezcis missa den andra!! 

Så nu sitter jag på bussen påväg tillbaka till stan med mitt jävla legg så jag kan låna den där boken! För nu ska jag fan ha den!! Gaaah!! Notera också att det har varit snöstorm hela tiden! Så jag är inte bara arg, utan kall också! 
Helvete. 

Tur att det är PH ikväll, annars hade jag aldrig överlevt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: