rebeccaedberg

10.24

Kategori:

 
Sitter i skolan och tar egobilder. Nej men vi har samhällskunskap och ska snart sätta igång med den stora uppgiften som skulle ha varit inne i fredags.. oups. 
Igår var jag ju och trådade ögonbrynen hos Freijas syster, kanske inte syns på bilden men jag blev ialafall tok nöjd! Dom är riktigt duktiga tjejerna som gör det, för det verkar fan inte lätt alltså. Sen skulle dom testa på att tråda på överläppen också för vi var ju "modeller" som dom skulle träna på, och fyfan va ont det gjorde! Tårarna bara spruta haha! Man är ju riktigt känslig runt näsan och också vid ögonen så det gör ju ganska ont. Men det är iallafall skönare än att plocka eller vaxa! Så jag rekomenderar det verkligen. Efter trådningen for jag med min syster ut till hennes medryttarhäst och red lite, hon rider ju en häst som är ganska outbildad och dom har kommit så långt så nu när hon inte kan rida längre snart eftersom hon ska ha barn i juli så ska jag ta över och se till så att hästen hålls igång och inte tappar allt som han och min syster har byggt upp tillsammans! 
 
Nej nu måste jag jobba! xoxo
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    SNYGG

    Svar: Nämen åh tack!!
    rebeccaedberg

    2014-01-20 | 11:02:20

Kommentera inlägget här: