rebeccaedberg

Femtio nyanser av frihet

Kategori:

Vill börja med att säga FÖRLÅT för att jag inte har skrivit på huuur länge som helst...
 
Läste iallafall ut andra boken i serien i lördags. Så nu är jag på tredje!!! GAAAH så bra det är!!
SÅ igår åkte jag till bibloteket för att låna den, men såklart var den utlånad och det var två som stod reserverade efter.... Jävla skit. Börja nästan gråta. Men sen hitta jag den idag på stan och världens bästa mamma gav mig pengar så jag kunde köpa den!! Så nu är den min!! Men vågar nästan inte börja läsa eftersom det är den sista boken och jag vill inte att det ska ta slut. 
 
Jag har hört många som har sagt till mig att jag bara läser böckerna för sexet... Så är det verkligen inte! Visst, det är sjukt heta detaljerade sexscener i boken, men det är absolut inte därför jag läser dom. Det är såååå mycket mer som jag inte ens kan förklara för någon som inte har läst dom! Åh så bra det är!!! 
 
Så nu ska jag sätta mig i min säng, med mitt te och läsa. Gud så underbart! Men mina föräldrar klagar jämt på att jag är så osocial och jämt sitter på mitt rum, dessutom får jag sjukt ont i huvet, ögonen och nacken när jag läser så mycket som jag gör. Men det är så värt det! 
 
 
Lite bilder på mig såhär på måndagen!
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Så jävla snygg du är

    Svar: åh tack <3
    rebeccaedberg

    2014-02-03 | 18:45:09

Kommentera inlägget här: